Födelsedagsfest!

Hej! Nu fick jag äntligen tid att slå mej ner en stund vid datorn! I morse började dagen med att jag studsade upp vid sextiden för efter en lång period av kvällsarbete var det dags för en dagtur mellan 7 och 16.  Idag är det ju Mimmias födelsedag å så klart ringde jag för att gratulera på morgonen. Vid lunch träffade jag Eddie och åt med honom. Sen rusade eftermiddagen fort fram och vips var klockan fyra så jag kunde ge mej av hem för att börja fixa finslipningen till alla skulle komma! Tyvärr ville inte födelsedagsbarnet vara med på bild så kameran fick mest vila. Men vi började med att äta pizza,sen blev det paketöppning.

Kolla in den här klänningen som storesyrran hade köpt till Mimmi! Den är så superfin,finns på Cubus!

Här är ett blomsterarrangemang jag gjorde till Mimmis och Pontus stora altan!
När alla presenter var öppnade så blev det tårta och kaffe! Så nu är jag riktigt proppad i magen! Som alltid är det lika roligt att se barnen glada och lyckliga och det är väl lika bra jag säger det....tänk vad åren går fort! En av de äldsta människor jag känner sa häromkvällen -jag undrar vad jag har gjort med de här hundra åren.Damen ifråga fyller 101 år om några månader,så det är inte bara jag som tycker att åren rusar iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0