Här är jag!

Nu är en lång dag över! Promenerade hemifrån strax efter tio på morgonen och hann i god tid till jobbet halv elva! Har sen kört på i rask takt fram till klockan nio i kväll. Var utomhus en sväng vid sextiden och då hade även solen tittat fram! Härligt! Promenaden hem ikväll var rätt seg kan jag meddela,fötterna var något trötta men en härlig dusch lockade och nu är det gjort! Sitter och mumsar jordgubbar och apelsin som jag blandat i en skål och till det lite  rostade solroskärnor! Snart blir det sängen för i morgon väntar en hel skoldag och sen jobb efter det. Jag kan säga att jag inte ligger på latsidan precis men jag trivs med full fart. Så godnatt med er om vi inte hörs mer ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0