Home!

Fredagskvällen i Enköping hade inte riktigt kommit igång när jag cyklade genom city vid niotiden! Men den kommer nog igång om en stund när jag har gått och lagt mej! För i morgon börjar jag jobba kl 7.00. Det blir en omställning för kroppen efter att haft sovmorgon hela veckan! Men som tur är så slutar jag kl 12.00 så dagen kommer att användas väl! Jorden som jag inte köpte idag skall köpas i morgon och sen ska det väl bli nån utflykt i trakten också! Jag har planer på att kolla in mitt favoritfotoställe,hörde att det hänt saker där. En hel ladugård har rasat in under vintern så där finns nog gott om motiv! Kanska blir det en tur dit,vi får väl se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0