Jobbat med både kroppen och knoppen!

Förutom att ha kommunicerat med min lärare på skolan så har jag intensivskrivit ett arbete och skickat in. Jag har också varit ute på gården och byggt på mina armuskler en del! Min skottkärra har som vanligt ingen luft i hjulet efter en vinter. Nu köper jag antingen en ny kärra eller ett nytt löst hjul. När jag skulle dra alla tunga stenar och plattor som jag skulle använda till fyllnadsmassa så var kärran inte till nån särskild nytta. Däcket håller på att glida av hjulet så det blev att dra den hasande kärran med ren muskelkraft!

Så här ser det ut där jag håller på att fylla igen. Nivån skall upp till gräsmattan och bergshällen.

Den här bilden är tagen uppifrån altantrappen och nu har jag släng ner massa grov fyllning. Vem har ett lass fin jord över nu då,jag behöver ett lass. Det jag har ligger på tomten räcker väl en bra bit men kanske inte hela vägen. Jag har också massor med plattor som jag funderar på om jag ska använda eller om det ska bli gräs! Vi får väl avvakta och se vad jag får för snilleblixt! Nu måste jag slänga mej i duschen om jag ska hinna i tid till jobbet. Jag tar med mej lite ägg och lagar mat där istället,då kan jag ju ha resten av laxen till som ligger kvar där! Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0