Kaffestund och fågelkvitter!

Halv åtta ringde klockan idag och jag vaknade från min sköna sömn. Tog på mej morgonrocken och gick ett varav i trädgården bara för känslans skull. Det är varmt i luften och ett rysligt liv på alla småfåglar,det kvittrar och sjunger så det står härliga till! Vårkänslor! Efter kaffe och macka så börjar det nu dra ihop sej mot lite uppsnyggning av mej själv. Halv elva börjar jag jobba och kör sen till nio ikväll. Det kan väl kallas ett långpass det! Så när jag kommer hem ikväll så händer nog inte mycket,jag stannar på min post härhemma så gör jag inget dumt den stunden! Ta del av det härliga som sker i naturen och njut av alla små vårtecken i dag även om inte solen skulle komma fram. Det finns så mycket att vara glad för!

En gammal bild från 2007 som jag gjorde på en av mina tidigare arbetsplatser. Vad fin den är !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0