Klockan är noll!

Läget just nu är frukt och bärsallad,fotbad och fullproppat plugghuvud! Jag som sällan har några krämpor att gnälla över ska beklaga mej en stund nu! Tidigare i kväll när jag skulle steka de två äggen jag hade på mackan så klantade jag mej lite. Satte på stekpannan på spisen med matfett i och så började jag dammsuga lite medan pannan skulle bli varm.Glömde såklart av den kom på det när det började osa.Gjorde ett snabbt ryck och släppte dammsugaren och sprang till spisen. Eftersom jag redan hade träningsvärk i högra vaden så slet jag väl till för hastigt så det blev något ännu värre tjall på vaden.Nu känns det inget bra alls i benet och jag kan inte köra något vidare träningspass ikväll! Trist va! Men det går väl över tills jag ska gifta mej som de brukade säga när man var barn och gjorde illa sej! Förresten lång läkningsprocess det där,man är ju inte gift än! Nu slog klockan över till 00.00 så då är det väl dags för godnatt alldeles strax! See you tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0