Kort förmiddag!

Förmiddagen har försvunnit i rasande fart. Jag har varit en stund i Västerås och efter det köpte jag urnorna jag pratade om i ett inlägg i går på coop. Skulle köpa jord också men då hade jag ingen växel till nån varuvagn så då blev jag stressad och hoppade över det i stället. Hann fundera lite på hur jag ska få till det på framsidan av huset,det ser inte inbjudande ut just nu! Klippte ner några buskar i alla fall och gjorde mej av med riset på den kommunala rishögen längs vägen som de säkert glömt bort att hämta. Det gör inget för det ser ut som en del småfåglar passat på att bygga bo därinne så som de far ut och in! Nu har jag ätit och känner mej kaffesugen. Tror jag susar ner till jobbet och fikar där innan jag börjar! See you gott folk!














Hade inte tid att hitta nån bättre bild nu,men jag ska fota mina svarta sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0