Mer om nyttig mat!

Åh vad jag fastnade på Staffan Lindebergs forskning om ursprunglig föda! Här är en länk som jag bara inte kan sluta läsa i!
http://www.staffanlindeberg.com/Svenska.html Samtidigt som jag äter alldeles åt helvete för tillfället eftersom jag stoppar i mej något jag verkligen älskar. Hårt tunnbröd med gott om smörgåsmargarin på! Har funderingar på att göra en testvecka enligt något av hans förslag,bara för att få se hur det känns! Ska passa på och ta en god macka till innan jag går till sängs! Inte klokt kanske men jag hoppar ur sängen kl sex imorgon bitti för att jobba en delad tur ,så då kan jag bränna fett ordentligt i trapphusen. Ska bara komma ihåg att ta med mej böttre skor,kanske joggingskorna åker fram dagen till ära! Jag vet att jag inte har några somhelst viktproblem men detta med ursprunglig föda lockar för hälsans skull,man vill ju vara frisk och ha hälsan länge till! Stackars alla rökare förresten,även om ni äter så här sunt,hur ska det gå för er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0