Minigrill och planteringsjord

Först nu blev det läge att slå sej ner en stund vid datorn! Var uppe tidigt och var och jobbade mellan sju och tolv! Var det verkligen idag? Det känns nästan inte verkligt! När jag cyklat hem tog Eddie och jag bilen och stack iväg till Donken där han fick äta. Sedan for vi vidare till det här stället! http://www.alstatradgardar.se/ Det ligger toppenmysigt ute på landet mellan Enköping och Uppsala. När vi for därifrån tog vi småvägar tillbaka till Enköping och Eddie fick se en räv live för första gången. Den var jättefin och satt och tittade på oss en lång stund.
Vi stannade eför att handla lite på MAXI när vi var tillbaka.

Det här är en minivariant av den vanliga Klot grillen som vi köpte. Den får Eddie råda över själv. 149 kronor kostade den!

Monterings arbete!



Här är den klar! Imorgon blir det invignings grillning för idag har vi bakat en pizza och hunnit smälla i oss! Det finns en bit kvar till kvällen för hungriga själar!


Fem säckar sån här planteringsjord inhandlades också! 100 kronor på MAXI. Men jag lyckades göra av med en hundring till på samma jord. Betalade Eddie hundra spänn för att bära en ca: 20 meter. Dyrt med transport nuförtide. Eller så kan man se det som hans veckopeng,då hjälpte han ju mej gratis! Nu ska jag ta mej en kopp kaffe så återkommer jag snart och visar och berättar mer om dagen hittils!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0