Natt snart!

Tror jag tar och säger godkväll nu! Ska plocka undan lite saker som ligger och skräpar,å sen ska jag lägga mej i sängen med en bok! Såklart blir det att läsa någor som gäller utbildningen. Varje liten  stund jag läser klistrar in någonting nytt i hjärnan som kan vara bra att kunna. Och det ger bara mersmak. Det bästa är att allt det jag läser får ett ansikte,i och med de personer jag träffar på jobbet. Vissa av de kloka människor jag möter kan t om hjälpa mej att berätta mer om någon särskild situation jag läser om som de befinner sej i! Då blir det väldigt lätt att hänga upp kunskapen i huvudet. Plugga och jobba samtidigt är ett bra sätt kan jag lova, det är ju fantastiskt att man redan jobbar som det man ska utbilda sej till och tjänar pengar samtidigt. Det är bra på många sätt vårt svenska samhälle!  Suss på er nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0