Otis och OTIS

Vet ni att vuxna också klottrer i trapphus och hissar! Det vet jag! Jag är verkligen övertygad om att det är så i det här fallet. Kanska nån som bara inte kunde hålla pennan i styr när de åkte hiss! Ja personen måste ju haft en penna med sig! Skumt. Det här stället är ett boende där de flesta är gamla och behöver mycket hjälp. Visserligen är det egna boenden,men vi är ofta där och jobbar. Det är inte så att allmänheten springer där hur som helst,och de flesta boenden är ordentligt gamla. I alla fall så ligger det till så här. Det finns hissar i husen och de som står för servicen är ett företag som heter OTIS. De har såklart en massa information i hissen och där finns deras logga med stora bokstäver. Otis,de som vet något om musik associerar förmodligen till Otis Redding om de ser det där! Någon måste ha gjort det i alla fall för först står där OTIS å så har nån skrivit med bläck efter -Redding är jättebra! Ha ha,det är inte så många klottrande ungdomar som skulle kommit på det! De enda som rör sej i huset som kan vara tilltänkta marodörer är de gamla som bor där eller nån av personalen! Kommer jag ihåg måste jag fota det nån dag"
Vi kan ju lyssna på en av hans hits!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0