Pluggis

Vet ni vad där ute i stugorna,jag har bestämt en ny deadline! Japp jag är säker, Jag ökar tempot till 100% vad det gäller mina studier! Det finns inte ett endaste dugg att förlora på det,jag kan bara vinna! Jag skickar ett mejl imorgon till min lärare! Nu går jag till sängs och läser något kapitel till,fick lust att fördjupa mej lite i blodets alla hemligheter och kanske trycka in några latinska ord till! Jag känner mej riktigt taggad inför det här,en riktig pluggis är jag! Det enda jag ångrar med allt är såklart att jag inte började för länge sen att plugga igen,men tydligen var det andra lärdomar som skulle in på ett annat lite tuffare sätt! Fast där ger jag mej själv MVG+++. Läxan är lärd och sitter,jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0