PNS

Problem med PNS här! Nej jag skrev inte fel,jag menar PNS och Inte PMS om någon läste slarvigt! PNS står för det Perifera nervsystemet och min hjärna vill inte hålla reda på namnen på de olika nerverna som finns där. Jag har helt enkelt fastnat på något jag egentligen förstår när jag plockar isär begreppen,men det vill liksom inte sätta sej i alla fall! Jag behöver träna det somatiska nervsystemet en stund så jag tar och gör det nu! Sen ska jag öppna photoshop en stund,det har inte blivit mycket gjort där på senaste tiden och det saknar jag! Ha ,jag har i alla fall hållt en Deadline idag! Jag bestämde att innan kvällen var över så skulle jag ha sytt fast behå bandet på en snygg behå som bara legat och väntat på nål och tråd i flera månader. Det tog typ fem minuter att göra men det var som sagt lång väntetid på det hela! Vad skönt det är att vara en riktig präktig fixare ibland! Fast bara ibland....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0