Projekt Pelargon!



Här startade projektet i höstas. Fådda pelargoner som jag tänker få att övervintra. massor med snälla människor bidrog med sina trötta sommarplantor och var tacksamma för att de inte behövde göra sej bekymmer med dom.
Jag hade aldrig tidigare testat detta men hade nog goda förhoppningar att lyckas efter alla expert råd jag fick. Tycker jag vill påsta att jag klarade dert hela alldeles utmärkt och så även pelargonerna!
De på bilden är bara ett fåtal av vad jag fick,just nu är det 11 st praktexemplar som trängs på fönsterbrädan,och väntar på att få komma ut! Bilden nedan är en av dom!




Här växer det så det knakar, det är en blomsterböna som drar iväg brutalt,jag måste genast ge den en större kruka!
Här kommer resultatet av kakdekoratinen


Learning by doing,dekorerad av Fast Eddie ev en framtida konditor! Nu är kaffet på, och snart sticker vi kniven i kakan och mumsar! Fortsatt trevlig söndag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0