Proppad dag!

Ja ha då har man vaknat till en fullmatad dag. Skola och jobb fyller upp mina timmar till sent ikväll. Torsdagar är den dag då man träffar sina studiekamrater och pluggar tillsammans. Den praktiska informationen har varit lite knapphändig men det ska väl lösa sej under dagen. Tur att man känner många där redan,då går det ju lite lättare. Lokalen vi ska vara i ligger på samma gata som jobbet så det blir ju nära i alla fall när man ska ta sej emellen. Jag är så glad och tacksam för att slippa resor. Både tidsmässigt och kostnadsmässigt. Så lillskodan får vila idag också,jag promenerar förbi en av tjejerna på vägen ner och plockar upp henne, sen möts vi andra på Enköpigstorg strax efter halv nio. Nice va! Jag återkommer till er nästa gång jag träffar en dator,vilket kan dröja lite! Må väl idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0