Så kan det se ut!

Lite om hur min ISP ser ut! Individuell studieplan alltså! Mina lärare på undersköterske utb har lämnat ett förslag på hur min studieplan skulle kunna se ut ! Delar den med er så ni får se vad jag pysslar med den närmaste tiden. Det hela bygger på att jag läser på distans i halvfart! Känner redan att jag tänker jobba fortare för detta är fruktansvärt kul och jag bara slukar kunskapen! Sa inte att den fastnar lika lätt men det ska nog ordna sej! Ökar nog takten till 100% för det har bara gått två veckor än och jag känner att mycket av det jag läser sitter sen förr. Min förra gymnasieutbildning var ju bara tvåårig och räcker inte fullt ut att validera med även om jag läsr de flesta ämnena tidigare! Till det hela läggs ju även ett helt yrkesliv av erfarenhet inom området!

Kurserna ni ser här är obligatoriska. Sen finns det ett antal valbara med olika inriktningar som man läser när detta är klart! När det gäller psykologi A så har jag ett finfint betyg att redovisa,mycket stolt över den siffran! Det blir inga problem att validera bort den! Även vård och omsorgsarbete och Social omsorg försvinner helt,och då förkortas det hela avsevärt! Plötsligt blev allt tufft arbete man gjort i livet värt en hel massa! Fast forward!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0