Skönt i luften!

Fort som bara den gick det att susa upp för backarna hem med endast treans växel. Hoppas det går att fixa den för det är en bra bike annars! Visserligen går väl allt att fixa men tänkte mej utan all tför höga konstnader. Ska få låna en annan cykel ett tag medan min förhoppningsvis blir fixad. Utbyte sker i veckan när familjen ändå ska ses för att fira Mimmis födelsedag här hos mej på onsdag! Nu ska jag faktist sätta upp en deadline för den här kvällen. Om senast en timme ska jag ligga med nyborstade tänder i min säng. Tänkte gå upp  tidigt i morgon och hinna med massor av roliga saker innan jag börjar jobba halv fyra i morgoneftermiddag! Så gott folk om vi inte hörs mer ikväll så önskar jag er en god nattsömn!


Ha ha,vilken tur att man glömmer snabbt! Vilken satans vinter vi gått igenom iår,men det fanns ett slut på den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0