Snyggaste plattan!

Nu ett antal råa morötter senare ska jag nog leta mej fram till sängen! Jag börjar bli sugen på kaffe och macka å då är det lika bra jag väntar till i morgonbitti i stället för att äta det nu! Fast det skulle vara väldigt gott det skulle det. Veckans femte 12.45 -21.00 pass går av stapeln i morgon och jag har ju lite att pyssla med på förmiddagen. I helgen ska jag jobba 7-12 både lördag och söndag så då finns det plats för en hel del trevligheter som jag börjat putsa på redan! Så tack alla som tittat in på min blogg idag och sov så gott!


Dessa trädgårdsplator skulle få ligga kvar på min tomt om någon råkade tappa en bunt där! Såg dom live idag på ett byggvaruhus här i Enköping. Helt underbara,love them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0