Sol och första hjälpen

Nu vill jag ut i trädgården! Då är det ju bara att resa på sej och gå dit som tur är. Har suttit vid word och skrivit på mitt förstahjälpen arbete. Det är ett scenario från en olycka som beskrivs och man ska redogöra för hur man går tillväga med förstahjälpenarbetet och kunna motivera sina svar. Så lärorikt att kunna för alla,och de flesta har väl fått gå kurser i detta via sina arbetsplatser. Jag har för mej att det ingår för alla som anställs ute i kommunerna oberoende av typen av arbete. Säkert är det så på de flesta ställen. Men det är nyttigt att vara uppdaterad och veta varför man gör som man gör. nu blir det en stund i solen med lite kaffe . Man ska inte övergöra saker och ting,jag hinner ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0