Solat!

När jag ändå var i farten så passade jag på att gå upp tidigt i lördags. Väckte upp min vän Marie och vi satte oss i stadsparken på en filt och solade å pratade i flera timmar. Till kvällen var jag lagom kokt i ansiktet,inte ett moln på himlen var det! Sommarskorna lyckades ge mej ett skavsår på stortån,jag inser att min högra fot är något mindre än den vänstra för tån hamnade just på högrafoten mitt under en rem som skavde rejält,det hela har fortsatt idag för jag hade inga andra passande skor till klänningen,man packar ju inte hur många skor som helst till en helg,det var ju fyra par i alla fall i kappsäcken! Förresten så gillar jag inte för spetsiga skor eller stövlar till tjejer,det ser så slarvigt ut på något vis! Killarnas cowboy boots är en annan sak!


Nej inte min stil!

Men det här går bra! Riktigt snygga,men nu ska jag plocka fram lite mer somrigt och ställa unda de flesta stövlarna!

 Så här ser de ut de som gav mej en blåsa på stortån! 349 kr på skopunkten!
Jaha nu blev det skosnack istället för helgsnack! Fortsätter berättelsen om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0