Solstålar!

Jag tror jag bestämmer mej för att det var idag den 15 april som våren kom på riktigt till min gata! Jag har varit ute på tomten sen jag vaknade och fika,solat och planterat! Släpade ut ett bord från garaget som jag ska använda som arbetsbänk till blomster och annat, Så jag slipper ha allt skräp på vanliga utebordet! Palargoner och alla plantos har fått komma ut i friska luften och det kommar att växa så det knakar nu det märks! Själv ska jag strax ut och fara en del innan jag börjar jobba vid fem. Det är bra att vara ledig på dagarna i helgen för både fredag,lördag och söndag är det kvällspass som gäller. Lovar att utnyttja dagarna väl och lägga mej i ordentlig tid när jag slutat. Sen ska jag ju hinna plugga också! Nej nu tar jag med mej boken och lita kaffe och sätter mej ute en kortis innan jag far! See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0