Sovit gott!

De viktiga morgonsysslorna är nu klara hos mej! Det första jag gör när jag vaknar är att ta på morgonrocken och sen bära ut alla blommor på altan till solen. Kanske inte alla blommor men de jag har tänkt ska vara ute i sommar. Vatten har de också fått. Annars är förmiddagens planer så här: Först läsa lite om njurarna och ögonens sjukdomar. När jag är lagom trött på det ska jag börja lägga igen en grop nedanför altantrappen och så smått börja fundera lite på utrymmet mellan garaget och altanen. Jobb behöver göras så det blir lite trevligare där! Jag ska ta några bilder och visa sen. Ideér finns men kanske inte möjligheterna,vi får väl se! Men nu studier sen nöje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0