Strumpor alltså!

Om strumpor kan man ha hur mycket synpunter som helst,i alla fall jag. Allti från snygghetsfaktor,bekvämlighet pris och kvalitét och modell!

Något jag gillar är den här modellen, i alla fall i en viss typ av skor och om de inte är för lösa i resåren eller för låga! Då åker de bara ner under foten i skon!

Sen kan jag ju tycka att det är roligt när de är mönstrade,men samtidigt kan det kännas så fel med små söta kissemissar på sockorna i vissa sammanhang. Av praktiska skäl är det ju bra med bara vita och svarta för då kommer man undan problemet med strumptjuven i tvättstugan. Alla svarta passar ju med alla svarta så att säga!
Jag har faktist hittat en sort som jag gillar mycket bra ,tror jag köpte dom här i Enköping på Nightmare outlet.


Såna här klassiska sportstrumpor äger jag nog inte ett enda par. Jag tycker de blir för varma,hellre tar jag två par tunna uppepå varandra om det är kallt. Bättre för värmens skull och så kan man ju plocka av sej om det blir för varmt!

Prickiga herrsockor från Happy Socks

Vad tycks om prickiga herrstrumpor?
 
Tå strumpor,ja de ser jätteroliga ut på, men nej nu kan jag inte hålla mej längre..... paniiiik! Jag skulle aldrig klara att ha på mej dessa!

skulle kunna göra detta inlägg hur långt som helst men nu får jag gå till jobbet,kanske man får både sätta på och dra av en massa stödstrumpor idag som många måste använda för att benen inte ska svullna! Undrar ni vad jag själv har på fötterna idag? Jo ett par vita låga ankelsockor som på första bilden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0