Time for work!

Efter en syndigt skön förmiddag ute i solen in the Garden of delight,håller jag nu på och samlar ihop mej för att sticka till jobbet! Det ska bli roligt att komma tillbaka igen för det är inte särskilt ofta jag är ledig två hela dagar i rad som nu i helgen. Lämnade ju stället i full fart i fredagskväll och nu ska det bli skönt att se alla igen!Jag ska bara ta och leta upp ett par tunnare skor att jobba i men de måsta fortfarande vara bra för fötterna,jag lovar att det är en stor påfrestning för både fötter och rygg att springa runt så mycket som jag gör. Men jag är så glad för att jag inte har ett stillasittande jobb,det skulle inte passa en sån här fjäril som mej! Nu flyger jag iväg ut! Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0