Today

Hå hå jaja, nu har jag suttit i många timmar med mina arbeten. Vilken skön start jag har som redan var så långt kommen så jag kunde mata in massor med jobb för rättning så snabbt! Men sen ska det fastna i huvudet också,för i medicinsk grundkurs ingår ett prov som görs via nätet på tid! I andra kurserna har man inte prov utan man får bara betyg utifrån sina arbeten. Jag tog en skön paus på gården för ett tag sen. Kopplade av med lite lövkrattning. Det har torkat upp riktigt bra nu på eftermiddagen när solen om fram,det var fullt liv på alla småfåglar i träden och det kändes riktigt härligt med lite uteliv på den egna gården! Jag har en aning om hur nice det ska bli,ungefär så här kanske!

Är det så här det ser ut när det grönskar? Den här bilden är nog tagen tidigt förra sommaren. För jag ser att det saknas en massa grejer som tillkom sen,men det är en härlig oas My Garden Of Delight!


Kommentarer
Postat av: Irene

Hej allra käraste vän.

Jag önskar dig Lycka till och grattis till utbildningen. Stort grattis riktas till vård och omsorg som kommer att få den stora glädjen att anställa dig hos sig. Många kramar

2011-04-04 @ 20:17:28
Postat av: chevalena

Ja nu går det framåt kan man lugnt säga! Det ska bli jättekul att fortsätta med pluggandet! Lika kul det som att jobba! Å nu kan jag göra båda samtidigt!Tack bästis för ditt fantastiska stöd! Jag behöver dej i mitt liv! Kramar!

2011-04-05 @ 16:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0