Trött i fossingarna!

Min tröttaste kroppsdel just nu är fötterna! Man kanske kunde tro att det var huvudet efter en hel skoldag men det börjar kännas som det var igår vi var i skolbänken. Det som hände där håller på att tränga in i sina olika fack i hjärnan så det sköter sej självt. Jobbarkvällen har varit bra, en alldeles vanlig kväll med diverse sysslor som rullade på som den skulle.. En god vän har hjälp med med att få låna en kurs så jag slipper köpa den,det var ett glatt besked. Då kommer det att gå ännu enklare med pluggandet! Tack för det! Nu avslutar jag denna långa dag med att äta några hårda tunnbrödsmackor och dricka lite gott te. Sen blir det högläge för fötterna och godnatt. För i morgon står jag pigg och utvilad på jobbet igen klockan sju! Sov gott alla vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0