Ursprunglig kost!

Passar på att ta en liten välförtjänt rast nu när jag snart jobbat tre timmar! Då betyder det att jag bara har två timmar kvar innan jag kan dra mej hemåt! Har nyss bläddrat i tidningen Miljömagasinet,där fanns mycket intressant men framför allt fastnade jag i en artikel om Ursprunglig föda! En man vid namn Staffan Lindeberg resonerar kring de olika dieter som är populära för tillfället. Tydligen har han skrivit en bok som just heter ursprunglig föda! ska surfa lite och kolla mer när jag kommer hem! Trivs med ditt liv och dina val så länge! Vi hörs!

Obs,uppdatering! Här är länken till artikeln!
http://www.miljomagasinet.se/artiklar/110330-friskare-med-ursprunglig-kost.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0