Angels crying

Ja så övergick lördagseftermiddagen så sakta till kväll. Jag hade ingen spotifymöjlighet under kvällen,så det blev radio istället.Det var faktiskt riktigt roligt att lyssna på Mix megapol för en gångs skull! Annars håller man sej ju till det man brukar lyssna på, men här blev det gamla åttio och nittiotals låtar som jag inte hört på länge! Senare på kvällen blev det Harrys i Västerås som som fick besök! Pratade och umgicks med kärt folk och fick en riktig svängom på dansgolvet till Disco-kungen E-type! Med en man som jag verkligen gillar att dansa med. Okej vet att vi tar lite plats på dansgolvet, men det är så livgivande att fara runt med en sån positiv kraft så det får vara så!


Var uppe tidigt i morse också! Väckte Marie igen och drog med henne till Kajens fik i hamnen.Tog en liten promenad därnere och satt i vindskyddet och solade lite till. Det här var våran utsikt


Helt underbart väder, 24 April och glömd är den bistra vintern! Vi tjejer traskade hem var och en till sitt för lite mat. Jag plockde ut bilen och sen tog vi en tur till Åsby i Hallstahammar för att kolla blommor och bara njuta! Vi satt vid Skantzsjön på en brygga och plaskade nästan med fötterna i vattnet. Men vad det är skönt med goda människor runt sej, jag är så glad för den här helgen och alla trevliga människor som förgyllt den åt mej på olika sätt! När jag tänker efter så kan jag ge mej själv en klapp på axeln också,för jag är ju en del av det hela jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0