Lite om dagen idag!

Nu har jag fått mej en skön cykeltur hem i den ljumma vårkvällen! Såå underbart skönt! Arbetskvällen har passerat så lugnt och skönt så det finns absolut inget att klaga på! I morgon börjar ju arbetsveckan för de flesta igen så då blir det mesta som vanligt här i Enköping! Själv jobbar jag från 12.45 så det blir en lugn och skön förmiddag hemma i trädgården precis som idag!


Mina fina tulpaner som slagit ut när jag var borta i helgen!

Titta vilken fin planta det blivit av det lilla fröet som jag petade ner i en kruka för nån månad sen. Det är en solros och den har redan en knopp! Fortfarande håller den till i en kruka men det kanske är läge att plantera ut den strax!



Här var jag idag på eftermiddagen och blev bjuden på en kopp kaffe av en god kvinna med mycket livserfarenhet.
Det är hamncaféet i Enköping. Vi tog varsin kopp kaffe utan någonting till Det kostade 50 kronor för två norn
malstora muggar. Hmm.... Ja man ska unna sej jag vet, men tycker nog att det var lite väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0