Massa babbel!

Hemma igen från dagens/kvällens jobb. Vilken bra dag jag haft och på lunchen vid femtiden åt jag två stekta ägg och resten av den rökta laxen! Lika gott idag! Såg att alla mina inskickade skolarbeten nu är godkända. Nu behöver jag ägna mej åt att se till att kunskaperna sitter tills det är dags att göra provet. Å i morgon kommer lönen också,vad kul. Då ska jag betala räkningar och sen proviantera. Struktur och deadlines var ledorden! Sen jobbar jag mellan 12.45 och 21.00 även i morgon. Därför gäller det att använda tiden rätt nu. Innan jag lägger mej ikväll ska jag läsa ett kapitel i skolboken,köra ett träningspass och skriva en nota så jag köper rätt saker och inte impulshandlar. Låter det tråkigt,ja okej då men jag vet hur man löser det,jag gör ett impulsinköpskonto där jag sätter in en utvald summa som jag kan göra onödiga impulsinköp för,får se hur sträng jag kan vara mot mej själv. Vill man vara riktigt snål kan man ju låta håret lufttorka och spara in på hårfönen,visst ja ska kolla vad en skottkärra kostar på biltema också! Å så måste jag fixa ett cykellås,på jobbet ställer jag ju cykeln i cykelrummet,då är det ju ingen fara men jag kanske vill cykla någon annanstans nån gång,å då kan jag ju behöva låsa fast den! Ja mycket är det som snurrar nu! Hörs om en stund! Ps,jag behöver klippa mej också,går nog till hårstylisterna här i Enköping som jag trivs med!


 300 kronor på Biltema!
Ett skottkärrehjul kan man köpa löst också,kollade dimensionen på min  i morse men nu har jag glömt den. De kostar mellan från femtio kronor upp till 150 beroende på storleken. Hmm... får kolla imorgon och avgöra vilket det blir, en helt ny kärra eller ett hjul. Undrar om luften ingår,hatar att pumpa saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0