Nyttigt kvällsgott!

Kvällen har gått så fort här hos mej,jag har faktiskt inte bara varit duktigt och pluggat utan även roat mej på annat sätt. Kört ett träningspass så svetten lackade och spatserat lite i trädgården så själen fick sitt också! Nu ska jag äta lite frukt och bär som jag sparat sen igår. Och dricka massor av vatten,för jag är törstig som hell! Ja sen loggar jag nog ut härifrån för ikväll för att ta några datorfria timmar innan sängåendet. Det har blivit mycket sittande framför skärmen idag,och komer nog så att bli framöver så det är bäst att vila ögonen lite nu!

      

Det här ska jag äta nu! Okej då kanske jag brer lite lätta på en grov hård tunnbrödsmacka också! Nä nu sticker jag till köket för det suger i tarmen som man brukar säga!
 

Värsta goda tunnbrödet. Can't live without it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0