Blanksvarta blomkrukor och Dyspepsi!

Har återkommit hem denna grå trista kväll .Solen verkade göra ett litet försök när jag var ute men lyckades inte riktigt! Men jag lyckades, med att stanna på en loppis på väg hem och köpa två blomkrukor för en tjuga! Så här ser dom ut för tillfället!


Det syns väl vad jag tänker ta mej till med dom! Blanksvarta ska de bli båda två. Sen ska de ingå i min Pelargonspecialdesign hörna i trädgården. Enda kruxet blir när det regnar för det finns inget avrinningshål i dom. Blommorna ska såklart ha innerkrukor så jag får helt enkelt vända upp och ner på krukorna och tömma ut vattnet om det nu skulle råka regna nån enstaka gång i sommar! Det som gjorde att jag valde just de här två krukorna var nr 1,de är inte glaserade så färgen kommer att fästa! nr 2,de svängda kurviga formerna! Som sagt blanksvarta pelargonkrukor är det som gäller. Nu när jag fått lite avkoppling ska jag sätta mej och skriva ett arbete om Dyspepsi! Det är inget som du ska sträva efter att få,så försöka att hålla dej undan! Om du inte vet vad det är så får du antingen googla på det eller så sväva i okunskap! I'm going to study now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0