Vad glad jag blev!

Nu är jag färdig med dagens måsten såsom jobb och matlagning. Nu övergår jag till roligare saker! Jag har fått en fin Hibiskus idag som jag är jätteglad över. Rosa blommor har utlovats! Det är en stor fin planta och jag vill verkligen tacka damen som gav mej den! Man blir varm i hjärtat av att veta att hon väntat på just mej och tänkt att jag skulle ha den. Vi pratar ofta blommor och jag har tidigare fått pelargoner av henne! Soulshine!
I övrigt funderar jag lite över helgens aktiviteter. Många vägar ligger öppna så det är bara att ta för sej när jag jobbat klart imorgon. Snart ska jag sticka näsan i skolböckerna en stund,så vi hörs senare!


Det här är en rosa Hibiskus! Bilden är lånad men snart kanske ni får se hur min ser ut när den blommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0