Vaken i ottan!

Tänk att jag vaknade i morse vid sjutiden alldeles utsövd och pigg! Passade på att dra mej en liten stund men sen blev det kaffestund utan dator på! Satt istället och såg ut över mina domäner och känner mej riktigt nöjd med att ha kämpat mej igenom vinterns elräkningar. Nu är det bara att njuta av friheten med eget hus,och spara till nästa vinters kostnader....... När jag räknade in alla pelargoner för att se om de behövde vatten i morse så upptäckte jag att tre stycken varit utlåsta inatt.De hade klarat sej utmärkt därute men ska nog skärpa mej lite för än är det nog för tidigt för att lämna dem ute på trappen sådär! Strax ska jag läsa lite mer om hjärtinfarkter och sedan göra ett litet test igen. Nu blir det påtår och sedan in i duschen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0