Välkommen hem var jag!

Hej tillbaka hemma igen! Har precis stekt mej två ägg och lagt på mackan och till det kaffe! Jo jag har hunnit surra runt i trädgården också och städat lite vid entrén. Direkt efter jobbet träffade jag en av de kvinnor jag beundrar mest här i Enköping för sina kunskaper inom vården. Det är alltid lika roligt och givande att prata med henne.Hoppas vi ses snart igen för jag lär mej så mycket varje gång vi möts!När jag sen promenerade hem gick jag en annan väg genom skogen än den jag brukar. Det är inte klokt vad det är fint därinne i skogen nu,det bara sprudlar av energi och vår därinne. Jag ser det som ett stort priviligeum att få ha en sån här promenadväg hem från jobbet om jag vill! Gissa om det är avkopplande. Å där på andra sidan mellan träden ligger mitt hus,det är liksom det första man kommer till där skogen slutar! Ändå ligger det hela mycket centralt i Enköping!Fint som snus det!



Här är en detaljbild från blomsterarrangemanget jag gjorde igår, som strrålade så fint mot mej från trappen när jag kom!
Nu ska jag utnyttja det fina vädret innan jag fortsätter med pluggandet. Om ni hänger med mej under kvällen ska jag berätta lite hur jag tänker om mitt nya ledord som är ordet Deadline! Vet ni att ordet innehåller ett måste som man inte kan se,men som inte är farligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0