Vila vill jag!

Hej vet ni vad,nu är jag äntligen hemma igen. Var ganska pigg när jag gick iväg till jobbet i morse men sen tocg tröttheten över fram på eftermiddagen. När jag skulle gå hem var det som om fötterna inte ville lyda,det kändes som jag gick baklänges ungefär,hu vad segt det var. Här är en bild från imorse när jag gick till jobbet vid ca halv sju. Vände mej om och såg hur solen gick upp över alla nyvakna Enköpingsbor. Då var jag tvungen att plocka fram mobilen och föreviga det. Borde lära mej att fota mer med mobilen, då kan jag ju få med lite mer från min vardag här på bloggen!

Det är en riktigt fin skog som ligger alldeles brevid mitt hus,men jag brukar aldrig gå i den när jag slutar sent för där är kolsvart just nu vid den här årstiden.



Den här bilden tog jag nyss på väg hem,då var uppförsbacken riktigt trög kan ni tro! Jag ska pausa lite i soffan en stund ,sen ser jag fram mot en lugn och skön hemmakväll.......tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0