Visst ja en överskrift också!

Vilken fantastisk dag det är idag! Nu har jag legat på studsmattan och solat i bara bikin! Det är faktiskt sant och stekte gjorde det verkligen! Samtidigt som solen gav mej massa energi och vitaminer så åt jag en apelsin! Det kändes verkligen som sommar! Å ändå är det bara strax över mitten på April! Innan jag landade på studsmattan har jag också varit en vända till återbruket, å det finns mer att ta av så det blir flera vändor vill jag lova.Om ingen kommer och hämtar den fula furuskänken i garaget så sågar jag sönder den som jag gjorde med de andra trista åttiotals furumöblerna,det är ju ingen som tycks vilja ha sånt idag,helt ute i trendsammanhangen. Sen är jag väl av med alla möbler som stått ivägen i alla fall! Nu ska jag småplocka lite innan dagens arbetspass kör i gång vid halv fyra,då tar jag röda faran och susar ner för backen till centrum i Enköping där jag jobbar för tillfället! Dyker upp härhemma under kvällen igen och då blir det mera plugga av! Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0