Zinnia!

Skulle så gärna vilja delge min spännande arbetsdag idag för er.Det är ju helt fantastiskt vad man kan få vara med om ifall man är öppensinnig och intresserad! Tyvärr så förbjuder sekretessen mej det, men jag känner att jag verkligen har rätt inriktning när det gäller mina valbara kurser och framtida inriktning,å det tack vare flera underbara människor jag mött idag via jobbet. Genom det har jag startat ett nytt projekt för trädgården,tänk vad det ena kan ge det andra på underliga vägar! Jag döper det hela till Zinnia,eftersom det handlar om just den blomman!


Zinnia peppermint!       Zinnia elegans

Jag har en fröpåse av varje sort i min ägo. De ska planteras imorgonförmiddag på min gård. I höst ska jag leverera en bukett till madam Zinnia själv. Det förpliktigar vill jag lova. Så nu behöver jag en pallkrage,ska kolla med far! Jag måste också fara och köpa fyra sånadär säckar med planteringsjord som de brukar sälja för en hundring. På tal om hundring så måste jag spendera en på två coola plasturnor som jag såg på Coop bygg idag. De var av en mindre storlek och alldeles utmärkta för mina grindstolpar! 49 kronor st alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0