Ätit och tränat!

Men så då,nu är jag kvitt med mej själv! Nyss satt jag här och åt såna där goda Nachochips och dippade hejvilt i en god Holiday dip! Till det drack jag en folköl. Plötsligt fick jag dåligt samvete när jag tänkte på min stackars kropp som måste förbränna allt detta medan jag bara skulle ligga och sova! Typ bara lata mej och så skulle kalorierna bara brännas av sej själva? Nä du,den gick jag inte på! Det var bara att köra ett träningspass i vardagsrummet och hjälpa kroppen lite på traven, så den också skulle kunna sova lite skönt i natt och inte bara min trötta hjärna. Så nu är vi överrens alla kroppsdelarna och jag så nu går jag nog och lägger mej!

Estrella Dipmix Hot Holiday

Det här är en supergod dip om man vill ha lite mera tjong i smaken! HOT Holiday är namnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0