Back!

Å hej och hå,nu är jag tillbaka  på hemmaplan efter en Weekend i Stockholm igen! Jag och mitt sällskap började med en shoppingtur i Kista för att komplettera helgens outfiter. Efter det passade vi på att sitta nån timme i kön in till Stan för att komma till vårt hotell. Däremellan har vi fyllt tiden med massor av trevligheter och nöjen!




Här på fjärde våningen längst till vänster bodde vi första natten!



Natt nr två tillbringades på drottninggatan 77.



I förmiddags vid tiotiden satt jag faktiskt här och åt frukost. Det blev en tallrik färsk frukt. En god latte och en tunnbrödsmacka. Visst ja ett kokt ägg också för proteinets skull. Ja annars har kvällarna och dagarna spenderats ute i stan på olika pubar och resaturanger. Långa promenader i gamla stan och på söder. Toppenväder och toppensällskap,jag har haft det riktigt riktigt bra! Kanske jag visar några av mina egna bilder från helgen senare.
Här är två tips på ställen jag vill rekomendera om man vill gå ut och dricka något gott i en trevlig miljö,bara så där!

http://www.bistroboheme.se/cmsms/


http://www.19glas.se/sidor/index.php


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0