Blandat prat!

Hej vänner! Nu har jag hunnit jobba färdigt för i kväll och ett par dagar framåt. Det var faktiskt väldigt väldigt längesen jag var ledig så här länge som jag kommer att vara borta från jobbet nu. Men jag har också kämpat hårt i början av månaden för att det skule kunna bli så! Nu kommer belöningen på flera sätt, helgen är planerad och det hela kör igång på allvar vid middagstid,då börjar det med lite shopping! Mellan det och fram till på måndag middag, då en mycket mycket kär och god vän kommer på besök så ska det fyllas med trevligheter och nöje! Jag ska köpa mej ett nagellack som passar till mina nya skor som jag visade i förra inlägget.Får bli nån typ av ljusbrunt tror jag!Det kommer att bli såå bra! Jag ska faktiskt hoppa i säng nu så går tiden fortare,och sömn är en viktig råvara som behöver fyllas på!

Kommer ni ihåg mitt fixande med att anlägga en rabatt i våras? Jag hade fått några påsar Zinnia frön av en dam!
Bilden ovan visar den nyanlagda rabatten och härunder kan ni se hur det ser ut nu,när det snart börjar bli överblommat. Vilka tacksamma blomster alltså,jag har plockart massor med buketter och tagit in,och ju mer man plockar desto mer växer det! 




Det här är en jätteprästkrage som jag ganska sent i somras köpte från odla.nu när de sålde ut perenner. De är ju jättevackra, och vänta bara tills nästa sommar när de har etablerat sej ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0