Dags för sängen!

Såja,då har ni fått läsa lite om det jag vill delge er av min dag idag. Det blev en riktig blandning av nagellack,läppglans och kommunikationsanalyser. Trevligt för mej har det varit i alla fall. En riktigt lärorik dag faktiskt,för det jag gjorde på  förmiddagen på jobbet under ca: fyra sammanhängande timmar kommer att ge mej erfarenhet för livet när det gäller mitt fortsatta arbete. Tyvärr kan jag inte skriva av mej här om dessa saker,det skulle jag egentligen behöva för det rör upp så mycket känslor i mej!Hur underligt det än låter när det trots allt är människor med svåra och tunga lissituationer jag möter i itt jobb,så är det de positiva som kommer ut av det som jag skulle vilja berätta om! Jag gör det med ett enda ord istället, SOULSHINE,tack alla ni som ger mej det varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0