Det regnar!

Om man ska gå typ femhundra meter när det regnar och man skyndar sej ordentligt utan att springa,hur mycket minder blöt blir man då mot om man hade gått i normal takt? Kan något mattesnille räkna ut det åt mej? Jag skulle gissa på ej märkbart. Du känner dej lika klibbigt våt om kläderna när du kommit hem i bägge fallen! Alltså varför stressar man så för lite regn? Vi människor är ju ändå vattentäta ju! Just nu sitter jag i mitt sköna varma hus och bara njuter av att vara hemma! När jag slutade jobbet på ena stället gick jag ett ärende över till min andra arbetsplats. Vi bokade in lite mera jobbtider där och när man har jobbat en sån intensiv period som jag har gjort i början på Augusti så kommer belöningen i slutet av månaden iform av ledighet! Så nu ska här planeras trevligheter,så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0