Dirtgirl

Nu tänkte jag stänga ner både photoshopen och allt det andra som jag pysslat med på datorn ikväll! Ska faktiskt ta mej till sängen och sova en stund,även om jag är ledig till kvällen imorgon så tänkte jag komma upp i tid och skriva några fler arbeten i kursen kommunikation. Här är en bild på mej från helgen för 14 dagar sen i Stockholm. Den är tagen i dåligt ljus med en mobil,men alla bilder går att använda till något om man bara utgår från förutsättningarna som finns. Bilden är ju mycket brusig och skräpig från början ,så då är det bara att "skita" ner den ytterligare som gäller. Här kan ni jämföra!



Så kan man göra om man vill också! Jag gillar stuket,kallar bilden för Dirtgirl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0