Ditt och datt

En delad tur på jobbet idag igen! 7-14 först och nu ska jag tillbaka och jobba mellan 19 och 21.30. Däremellan har jag sovit ett par timmar och dessutom hunnit köpa en snygg kavaj på JC. Det börjar synas härhemma ,framför allt på längden på  gräsmattan att jag inte hunnit med riktigt. Mycket jobb har det varit den senaste tiden men flitigt jobbande lönar sej på många sätt,så är det bara! Nu ska jag ta mej en kopp kaffe och sedan lägga i lite tvätt som får snurra medan jag jobbar det sista passet! Förresten så har det regnat mycket här i Enköping idag,faktiskt tror jag att jag tar bilen till jobbet ikväll,det räcker att jag blivit genomblöt en gång idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0