En trevlig dag är slut!

Det blev lite övertid ikväll på jobbet,kom faktiskt hem alldeles nu! Imorse började jag klpckan sju och körde fram till klockan ett på dan! Hade ju bokat en lunchdejt med en vän som stod och väntade på mej på torget här i Enköping när jag slutade. Vi handlade lite mat från thaibuffén som vi tog med oss till drömparken för att äta! Vi slog oss bara ned i gräset sådär för nån filt hade vi inte tänkt på eftersom vi inte bestämt innan var vi skulle äta! Där blev vi sittande och pratade i nån timme eller två.Det känns som vi har mycket att prata om och vissa liknande händelser bakom oss han och jag ,så det var ett mycket givande och intressant samtal Sedan for vi hem till mej för att dricka kaffe och planera det vi tänker ha för oss i helgen, massor av trevligheter ska det i alla fall bli. Klockan fyra fick jag skjuts tillbaka till jobbet och där har jag som sagt befunnit mej fram till nu! En bra avslutning på kvällen även om den blev lite sen! Upp igen i morgon bitti för att fortsätta där jag slutade ikväll! So long alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0