Fångat dagen!

Vad fort den här dagen har gått! Det känns som det var alldeles nyss som min goda väninna dök upp här hos mej! Och nu har hon åkt igen! Vi har hunnit fika och ätit frasiga goda frallor och druckit kaffe i min trädgård. Varit på promenad med voffsingarna i drömparken och idéträdgårdarna. Lunchat på Drottningens pizzeria och samtidigt pratat och pratat. Tänk så mycket det finns att avhandla,och vad skönt det är ätt göra det med någon som har samma tänk! När vi kom tillbaka hit hem blev det mera kaffe och en sväng till i min trädgård. Och nu är klockan redan sex på kvällen. Här är en bild som jag tog idag och som får symbolisera den här dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0