Godkväll!

Oj,då! Det bidde visst lite dåligt med inlägg idag! spenderade ju dagen i Västerås tillsammans med Mimmi,Svea och Eddie. Vi promenerade runt i hamnen i solen på dagen och sen vidare till Burger King för lite mat på eftermiddan. Fyndade några svart blomkrukor på loppis i Västerås,det kan man aldrig få för många av! När jag kom hem var det som jag mistänkte full fart på "rörmokarn" i källaren. Nu bevös det bara fixas några ventiler så är det snart full fart på systemet till vintern. Sedan fixades lite kaffe och macka i serveringen och efter det blev det snick snack resten av kvällen. Nu blir det sängen för imorgon börjar jag jobba efter några dagars ledighet. Kl sju på morron dessutom! Vad snabbt man vänjer sig vid att vara ledig,men det är tur att jag fått sova ut ordentligt i alla fall. Hörs i morrn vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0