Guldmorgon

Oj,nästan halva förmiddan har gått och jag har knappt hunnit starta datorn. Istället satt jag på altan och fikade med mej själv. Tittade på en lite talgoxe som satt högst upp i min solros och plockade frön. Det såg jättegulligt ut. Tog god tid på mej att morgonpyssla med alla pelargoner vissa fick vatten andra inte. Massor av gula och trötta blad plockade jag bort. Efter att kaffet var urdrucket,det blev en espresso intenso idag,så blev det ett skutt in i duschen. Här är jag nu redo för en ny underbar dag! solen lyser och värmer och jag har fullt upp. Strax ska jag ge mig ikast med mina två fallbeskrivningar och analysera dem. De yttre ramarna blev ju färdiga igår så det roliga är ju kvar! Sköt om er väl därute och kom snart tillbaka hit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0