Hairtrimmer!

Sedan jag lämnat in min uppgift nr 2 i kommunikationskursen,slank jag snabbt in och snyggade till mej lite. Tog Lillskodan och for en sväng till Västerås. Eddie och jag åt på Burger king och sedan bestämde vi oss för ett besök hos Jenny på Elgiganten. Eddie tänkte kolla in vad en hårtrimmer för killar kunde kosta. Så att han kunde spara till en. Storasyster kunde rekomendera en passande och priset var mycket okej. Så det blev ett köp av en sån här!

Babyliss är märket,och Eddie vart mycket nöjd! Nu får vi se om ham lyckas få till någon bra frilla för han vill prova sej fram själv till en bra frisyr! Kul med impulsköp ibland! Nu ska jag ta och rulla ner för backen och jobba några timmar! Vi hörs efter det gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0